fbpx
Videoposnetek najboljše delavnice za MASERJE do sedaj!

OD PRVIH OBISKOV DO DOLGOLETNE ZVESTOBE

Ustvari salon, ki spreminja življenja!
Si maser ali maserka, ki si želi polnega salona zadovoljnih strank, ki se vedno znova vračajo? V tem ekskluzivnem videoposnetku bom s tabo delila ključne strategije, kako navdušiti svoje stranke in zgraditi dolgotrajno zvestobo.

Se sprašuješ…

Kako do strank s katerimi bo delo užitek?

Se tvoje stranke ne vračajo?

Zavračaš stranke, ker ne veš kako pomagati?

Potem si na pravem mestu!


Saj bom s tabo jaz, Mateja – oseba, ki sem zgradila poln salon zaupanja vrednih strank, ki jim je uspelo spremeniti svoja življenja na bolje, saj zdaj razumejo pomen preventive in celostne skrbi za zdravje.

A do te točke nisem prišla čez noč – pot je bila polna življenjskih šol in izzivov, ki sem jih morala premagati.
V tem videu bom s tabo delila vse, kar sem se naučila, da si prihraniš čas, napake in nepotrebne ovire.

Namesto ovinkov te bom usmerila neposredno do cilja! 

– polnega salona hvaležnih strank in finančne svobode.

Prijavi se spodaj n prejmi videoposnetek, v katerem bomo skupaj razreševali najpogostejše izzive in odkrili pot do uspeha v masažnem poslu. 

Dostop do videoposnetka je BREZPLAČEN!

(E- mail z videoposnetkom delavnice, prejmeš takoj po prijavi. Ne pozabi preveriti mape z vsiljeno ali promocijsko pošto.)

Kako . zadovoljne stranke?

O čem, zraven PRAKTIČNE delavnice, govorim v videu?

  • Kako obdržati svoje stranke in jih spremeniti v dolgoročne obiskovalce, ki cenijo vašo storitev.
  • Pomembnost prepoznavanja idealnih strank, s katerimi zgradite trden odnos in dolgoročno zaupanje.
  • Kako svoje znanje nadgraditi in uporabiti, da rešujete vzroke težav, ne le posledice, ter si s tem pridobite zaupanje strank.
  • Skrb za svoje zdravje in počutje, ker le zadovoljen in energičen maser lahko navduši svoje stranke.
  • Pomen aktivnega poslušanja in komunikacije – kako se s pravimi vprašanji povezati s stranko in ponuditi resnično prilagojeno storitev.
  • Nasveti za pridobivanje novih strank – učinkoviti načini za grajenje zaupanja in promocijo vašega salona.
  • Uporaba e-mail marketinga in SMS-obveščanja, da ostanete v stiku z obstoječimi strankami in jih informirate o novostih.
  • Kako izobraževati svoje stranke o pomenu preventive, da se vračajo k vam po več kot le masažo.
  • Ključne strategije za zvestobo strank, ki bodo vašo storitev priporočile naprej.
Predavateljica Mateja Possible
S TABO BOM DELILA DOLGOLETNE IZKUŠNJE

Mateja Possible

Uspešna predavateljica, lastnica masažnega centra in NPK Maserka. 

Moj glavni CILJ je ozavestiti ljudi o pomenu lastnega zdravja in ne le zdravja kot vrline, ki je redko komu dosegljivo! In ker vam želim predati čim več znanja, sem se usmerila v študij fizioterapije, zaradi katerega so moji tečaji še boljši in kvalitetnejši. Več…

OBLJUBIM, DA SE TI BO SPLAČALO OGLEDATI VIDEO!

Video posnetek delavnice je BREZPLAČEN

E- mail z videoposnetkom delavnice, prejmeš takoj po prijavi. Ne pozabi preveriti mape z vsiljeno ali promocijsko pošto.

Shopping Cart

Gremo nazaj v šolo!

Prijavi se na BREZPLAČNO izobraževalno vsebino o masažah, samomasaži in preventivi. Več na spodnjem linku…

Ventuze in samomasaža